وبلاگ تخصصی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

عکس، پوستر، خلاصه داستان فیلم، شرح و نقد فیلم، موسیقی متن، زیر نویس و دانلود فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

وبلاگ تخصصی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

عکس، پوستر، خلاصه داستان فیلم، شرح و نقد فیلم، موسیقی متن، زیر نویس و دانلود فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

طبقه بندی موضوعی
The Bang Bang Club 2010
پیشنهاد مشابه

 

 

ژانر: درام تاریخی زندگینامه

کارگردان:

Steven Silver

بازیگران:

Ryan Phillippe

Malin Akerman

Taylor Kitsch

خلاصه داستان:

داستان واقعی چهار عکاس جنگ در کشورهای مختلف دنیا که یکی از آنها معروفترین عکس جنگ جهان را گرفت.

 

زیرنویس فارسی

 

 

برهنگی

برهنگیمواد مخدر- مشروبات الکلی

گویش نامناسبخشونت

 

 

 

 


carnage
پیشنهاد مشابه
For A Good Time Call

Little Fockers

ژانر: کمدی درام

کارگردان:

Roman Polanski

بازیگران:

Jodie Foster

Kate Winslet

Christoph Waltz

خلاصه داستان:رومن پولانسکی، از همان زمان چاقو در آب نشان داد که متخصص نمایش ذات هیولایی آدم‌هایی است که در ظاهر بسیار انسان‌های متشخص و معقولی هستند. کافی است فیلم‌های تأثیرگذاری چون بچه رزمری، مرگ و دوشیزه و نویسنده پشت پرده را به یاد بیاورید. با چنین شرایطی، کشتار ظاهراً می‌تواند یکی از فیلم‌های نمونه‌ای پولانسکی باشد. (کافی است خلاصه داستان فیلم را چند خط پایین‌تر بخوانید). آیا پولانسکی بزرگ یک بار دیگر (و آن طور که از ظواهر امر پیداست، ‌این بار با لحنی متفاوت با آثار قبلی‌اش) قلب ما را تسخیر خواهد کرد؟

 

گویش نامناسببرهنگی

 

 

زَکری پسر نانسی و آلن (با بازی Kate Winstlet و Christoph Waltz) در هنگام بازی، پسر زوج دیگری بنامهای پنلوپه و مایکل (با بازی Jodie Foster و John C.Reilly) را زخمی میکند. در نتیجه این دو زوج برای گفتگویی کاملاً منطقی دور هم در آپارتمان پنلومه و مایکل جمع میشوند. اما این مکالمه مودبانه در ادامه تبدیل به نزاعی تمام عیار میگردد. در جریان همین دعواست که شخصیتها مدام تغییر موضع میدهند و اختلافات میان زن و شوهرها نیز کم کم خودنمایی میکنند. کشتار از همان مشکل معمول در تبدیل نمایشنامه به نسخه سینمایی رنج میبرد: تمهید و تدبیر. تکنیکی که برای 75 دقیقه کش دادن رفتار ساده لوحانه شخصیتها در تئاتر لازم است. در زندگی واقعی این موقعیت ها بیشتر از نیم ساعت طول نمیکشد.

کشتار جایزه شیر طلایی کوچک جشنواره ونیز را دریافت کرد و نامزد جایزه اصلی هم بود که آن را به فیلم روسی فاوست واگذار کرد. همچنین در جوایز ستلایت هم دو نامزدی در رشته بازیگری (کریستف والتس و کیت وینسلت) دارد و در جوایز گلدن گلوب هم دو نامزدی بازیگری برای جودی فاستر و کیت وینسلت به دست آورده است. در کل به نظر می‌رسد کشتار در جوایز ابتدای فصل به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت مورد توجه قرار نگرفته است. اما اگر این فیلم در جوایز بعدی (به خصوص حالا که اکران فیلم در آمریکا هم شروع شده است) به تدریج بیشتر مورد توجه قرار گرفت، نباید زیاد تعجب کرد. همان‌طور که سال گذشته فیلم شهامت (برادران کوئن) پس از نادیده شدن در جوایز گلدن‌گلوب، نامزد ده جایزه اسکار شد! هر چند با توجه به استقبال نه چندان گرم منتقدان از فیلم، به نظر نمی‌رسد کشتار جزو بخت‌های اصلی نامزدی در رشته‌های اصلی اسکار امسال باشد. مگر در میان بازیگرانش.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">