وبلاگ تخصصی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

عکس، پوستر، خلاصه داستان فیلم، شرح و نقد فیلم، موسیقی متن، زیر نویس و دانلود فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

وبلاگ تخصصی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

عکس، پوستر، خلاصه داستان فیلم، شرح و نقد فیلم، موسیقی متن، زیر نویس و دانلود فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

طبقه بندی موضوعی
The Bang Bang Club 2010
پیشنهاد مشابه

 

 

ژانر: درام تاریخی زندگینامه

کارگردان:

Steven Silver

بازیگران:

Ryan Phillippe

Malin Akerman

Taylor Kitsch

خلاصه داستان:

داستان واقعی چهار عکاس جنگ در کشورهای مختلف دنیا که یکی از آنها معروفترین عکس جنگ جهان را گرفت.

 

زیرنویس فارسی

 

 

برهنگی

برهنگیمواد مخدر- مشروبات الکلی

گویش نامناسبخشونت

 

 

 

 


Little Fockers

پیشنهاد مشابه
ted

For A Good Time Call

ژانر: کمدی

کارگردان :

Paul Weitz

بازیگران

Ben Stiller

Teri Polo 

Robert De Niro

خلاصه داستان:
ده سال پیش تماشای رابرت دونیرو در فیلم کمدی ملاقات با والدین برای خودش تازگی هایی داشت، هر چند که ما کماکان ترجیح می دادیم رابرت دونیروی افسانه ای را در فیلم هایی مثل گاو خشمگین و راننده ی تاکسی ببینیم تا در نقش یک پدر خُل مشنگِ آمریکایی ایرلندی تبار سابقاً عضو سیا در فیلم کمدی ملاقات با والدین. جک لاموتای گاو خشمگین کجا جک بایرنسِ ملاقات با والدین کجا؟ حالا ملاقات با والدین به همراه ملاقات با فوکرها و فوکر کوچولوها تبدیل به یک سه گانه شده اند. این سه فیلم صدها میلیون دلار به حساب شرکت یونیورسال واریز کرده اند و همه ی دست اندر کاران این فیلم ها چک های پر و پیمانی را دریافت کرده اند. در این میان بازندگان اصلی عبارتند از: رابرت دونیرو و انبوه دوستداران این بازیگر بزرگ. حالا بعد از ده سال که از ورودِ دو نیرو به دنیای کمدی می گذرد معلوم شده  که این تصمیم دو نیرو فاجعه بار بوده. این سه فیلمِ کمدیِ نازل بیشترین ضربه را به پرسونای سینمایی دونیرو زده است. آیا از این پس کسی می تواند دونیرو را در یک فیلم جدی تصور کند. همانطور که لسلی نیلسون در هر فیلمی ما را به یاد کاراکتر کمیک وی در فیلم های سلاح آخته می اندازد، حالا دیدن دو نیرو در هر فیلمی به ناگزیر تصویرِ جکِ بایرنسِ خُل مشنگِ سری فیلم های ملاقات با والدین را در ذهن ما تداعی می کند؛ و این چیز بدی برای دو نیرو و برای ما دوستداران فیلم های ارزشمند و فراموش نشدنی این بازیگر در سال های دور است.

 

فوکر کوچولو ها چیز تازه ای برای عرضه ندارد. همان شوخی های دو فیلم قبلی در اینجا بازیافت شده.جک به این نتیجه رسیده که حالا زمان آن رسیده که دختر و دامادش، یعنی گرگ فوکر(بن استیلر) صاحب بچه شوند. البته جک برای اطمینان بیشتر در مورد صلاحیت دامادش برای تداوم بخشی به نسل بایرنس ها/ فوکرها تحقیقات مفصلی درباره ی سوابق وی می کند و نهایتاً پی به نکات عصبانی کننده ای می برد و...
 در قسمت سوم، داستین هافمن و باربارا استرایسند که در دو قسمت قبلی نقش والدین گرگ فوکر را بازی می کردند حضور مختصری دارند. دو تازه وارد عبارتند از اوون ویلسون و جسیکا آلبا که اولی نقش عاشقِ سابقِ پم (تری پولد)، همسر گرگ فوکر، را بازی می کند و دومی نقش یک نماینده ی فروش دارو و ..
خلاصه کنم، فوکر کوچولوها فیلم مبتذلی است. شوخی های جنسی و وقیحانه ی فیلم بعضی وقت ها بدجوری چندش آمیز و غیر قابل تحمل می شود. حیفِ دونیرو. فوکر کوچولوها ازاین حیث باعث افسردگی و غم و غصه تماشاگر می شود؛ البته تماشاگر دوستدار سینمای خوب؛ تماشاگری که خاطره های فراموش نشدنی از فیلم های ارزنده ی دو نیرو را هنوز در ذهن خود حفظ کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">