وبلاگ تخصصی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

عکس، پوستر، خلاصه داستان فیلم، شرح و نقد فیلم، موسیقی متن، زیر نویس و دانلود فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

وبلاگ تخصصی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

عکس، پوستر، خلاصه داستان فیلم، شرح و نقد فیلم، موسیقی متن، زیر نویس و دانلود فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

طبقه بندی موضوعی
The Bang Bang Club 2010
پیشنهاد مشابه

 

 

ژانر: درام تاریخی زندگینامه

کارگردان:

Steven Silver

بازیگران:

Ryan Phillippe

Malin Akerman

Taylor Kitsch

خلاصه داستان:

داستان واقعی چهار عکاس جنگ در کشورهای مختلف دنیا که یکی از آنها معروفترین عکس جنگ جهان را گرفت.

 

زیرنویس فارسی

 

 

برهنگی

برهنگیمواد مخدر- مشروبات الکلی

گویش نامناسبخشونت

 

 

 

 


پیشنهاد مشابه

ژانر: ترسناک جنایی

کارگردان:

Kevin Greutert

بازیگران:

Tobin Bell

Costas Mandylor

Betsy Russell

خلاصه داستان:

اره سه بعدی هفتمین فیلم از محجموعه فیلم هایی است که نمایش آنها از سال 2004 آغاز شد. طی این شش هفت سال گذشته، هرسال با فرارسیدن روز هالووین- روزی که ترساندن وترسیدن مستجب است!- یک فیلم اره به روی پرده ی سینماهای آمریکای شمالی آمده است.در واقع اره ها تبدیل شده اند به فیلم های مناسبتی، فیلم هایی که به صورت اتوماتیک برای عرضه در موعدی خاص ساخته و عرضه می شوند. هر فیلم اره با بودجه ای حول وحوش 10 تا15 میلیون دلار ساخته می شود و به فروش های بالای صد میلیون دلاری (فقط در اکران سینماها) دست می یابد. در واقع صنعت اره سازی درآمدها و سودهای هنگفت و قطعی برای سازندگان اش دارد و به همین دلیل است که طی هفت سال گذشته شاهد اکران هفت فیلم اره ای بوده ایم.

 

برهنگی

گویش نامناسب

خشونت

ترسناک

 

 

 

 

 

اره ی اول امیدهای بسیاری برانگیخت. این فیلم کم بودجه برای بسیاری یادآور فیلم های ارزان قیمت ژانر ترسناک در دهه ی هفتاد بود که توسط فیلمسازانی مثل وس کریون ساخته و عرضه شد تا ژانر ترسناک را احیا و امروزی کند. اما امیدی که اولین اره برانگیخت ،خیلی زود رنگ باخت تا آنجا که اره ی 3 و اره 4 از فرط ابتذال سرو صدای بسیاری از منتقدان را درآورد. اما اره ی 5 تا حدی بهتر بود.این فیلم را کوین گروترل کارگردانی کرده بود وموفقیت های نسبی همین فیلم باعث شد که از گروترل برای کارگردانی اره ی 7 دعوت کنند.اره ی هفت ،یعنی همین فیلمی که تحت عنوان اره سه بعدی، فصل نهایی به روی پرده ی سینماها آمده ، ظاهرا قرار است آخرین قسمت از مجموعه فیلم های اره باشد. سال گذشته، اره ی 6 در ایام هالووین رقابت سختی با فیلم کم بودجه ی فعالیت غیرعادی داشت. بسیاری از طرفداران سینمای ترسناک ترجیح دادند از کشتی اره ها به بیرون پریده و در آب های آزاد فعالیت غیرعادی شنا کنند. این گروه از طرفداران از این تصمیم خود هرگز پشیمان نشدند. فعالیت غیرعادی ،مسیر تازه ای را در سینمای وحشت باز کرده بود؛ سینمایی که برای زنده ماندن شدیداً به ابداع و نوآوری نیاز دارد. در هالووین امسال هم رقابت میان فعالیت غیرعادی 2 و اره سه بعدی به قوت خودش باقی است .سازندگان اره که بوی الرحمن مجموعه شان را از مدتی پیش احساس کرده اند برای پیروزی در این رقابت،ترفند تازه ای به کار برده اند وآن بهره گیری از تکنیک سه بعدی است.ترفند دیگرسازندگان اره این بوده که اعلام کرده اند قسمت هفتم،یعنی همین اره سه بعدی،آخرین قسمت از مجموعه ی اره هاست و خلایق بشتابید که در این قست آخر قرار است به تمامی پرسش های لاینحلی که از قسمت های قبلی در ذهن تان شکل گرفته بود، پاسخ داده شود.

درآخرین قسمت اره- البته اگر خدا بخواهد و شیطان سازندگان فیلم را وسوسه نکند که ماجرا را بیشتر از این کش بدهند و این قسمت واقعا آخرین قسمت باشد- هافمن(کوستاس مندیلور) که از دام مرگبار اره/جان (توبین بل)جان سالم به در برده درصدد انتقام گیری است.وی تصمیم گرفته همسر اره /جان،یعنی جیل(بتسی راشل)، را که تحت نظارت پلیس قرار دارد هدف قرار بدهد. بابی داجن (شون پاتریک فلانری) نیز که خود را جان به در برده ی اره می نامد و ماجرای اره را رسانه ای کرده،انگیزه های خاص خودش را دارد. بابی در معرض دور تازه ای از خشونت های اره قرار دارد.دکتر گوردون (کری الویس) هم از دور شاهد قضایاست....

انتظار این بود که درآخرین قسمت اره ،چیزی فراتر از خونریزی ها و قطع عضوهای شنیع و موسیقی سرسام آور نصیب تماشاگر شود. فرمول به کار رفته همان فرمولی است که در شش قسمت قبلی به کار رفته بود. خصوصیت اضافی سه بعدی نیز ظاهرا نتوانسته مزیتی برای فیلم باشد. یکی از منتقدان ،برایان اروندورف، نوشته بود که هیچ کارگردانی را ندیده است که به اندازه ی کارگردان اره سه بعدی این چنین در مواجهه با تکنیک سه بعدی گیج و حیران شده باشد.

به هرحال بیایید امیدوار باشیم که این قسمت هفتم واقعاً آخرین قسمت اره ها باشد و پرونده ی این مجموعه ی سینمایی همین جا برای همیشه مختومه اعلام شود. سینمای ترسناک نیاز به مسیرهای تازه و ابداعات نوین دارد.

منبع: دنیای تصویر198

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">