وبلاگ تخصصی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

عکس، پوستر، خلاصه داستان فیلم، شرح و نقد فیلم، موسیقی متن، زیر نویس و دانلود فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

وبلاگ تخصصی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

عکس، پوستر، خلاصه داستان فیلم، شرح و نقد فیلم، موسیقی متن، زیر نویس و دانلود فیلم های سینمایی و سریال های خارجی

طبقه بندی موضوعی
The Bang Bang Club 2010
پیشنهاد مشابه

 

 

ژانر: درام تاریخی زندگینامه

کارگردان:

Steven Silver

بازیگران:

Ryan Phillippe

Malin Akerman

Taylor Kitsch

خلاصه داستان:

داستان واقعی چهار عکاس جنگ در کشورهای مختلف دنیا که یکی از آنها معروفترین عکس جنگ جهان را گرفت.

 

زیرنویس فارسی

 

 

برهنگی

برهنگیمواد مخدر- مشروبات الکلی

گویش نامناسبخشونت

 

 

 

 


PARANORMAL ACTIVITY 2

پیشنهاد مشابه
Sinister

Paranormal Activity 4

Mama

ژانر: ترسناک 

کارگردان:

George VanBuskirk

بازیگران:

Dana Delany

Andrew McCarthy

Caroline London

خلاصه داستان:

سال گذشته در ایام هالووین فیلم کوچک و کم ادعای فعالیت غیرعادی توانست گوی سبقت را از دیگر همتایان ترسناک خود برباید. فعالیت غیرعادی فیلم نو و اصیلی بود که ترس هایش طبیعی و باور کردنی بودند و کمترین تصنع و تمهیدی در آن به چشم نمی خورد. اما فعالیت غیرعادی 2 که با بودجه ای 200 برابر بودجه ی فیلم نخست، با تهیه کنندگی شرکت فیلمسازی پارامونت، ساخته و به بازار عرضه شده است، تقریبا هیچ نسبتی با فیلم نخست ندارد.آن ترس های اریژینال طبیعی فیلم نخست جای خود را به ترس های آبکی داده اند؛ ترس هایی که منتقدان از آن به عنوان لحظات «بوووو!»یاد می کنند. تصور کنید که پشت میز کارتان نشسته اید و ناگهان یک ترقه در دو قدمی شما ناغافل منفجر شود. یا تصور کنید که مشغول پیاده روی هستید که ناگهان یک گربه ی سیاه ناغافل از برابرتان عبور کند ودل تان هری بریزد. ترس های فیلم فعالیت غیرعادی 2 از جنس همین نوع ترس های «ساده» و «سهل الوصول» است.

برهنگی

خشونت

گویش نامناسبترسناک

 


حوادث و ماجراهای قسمت دوم یکی دو ماه مانده به آغاز حوادث و ماجراهای فیلم اول شروع می شود .دو کاراکتر اصلی در فیلم نخست ،کتی (کتی فیدرستون) و میشا(میشا اسلوت)، در فیلم دوم نقش های حاشیه ای دارند. این بار تمرکز فیلم بر روی کاراکترهای تازه و پرشمارتری است.کریستی (اسپراگیو گریدن)،خواهر کتی،یکی دو سالی است که با دن(برایان بولند) ازدواج کرده .این دو زندگی زناشویی شاد و موفقی دارند. دن بعد از مرگ همسراول اش ، با کریستی ازدواج کرده. دن از همسر اول خود دختر نوجوانی به اسم الی (مولی افرائیم) دارد که همراه وی و کریستی زندگی می کند. به اسم هانتر که تقریبا یکساله است. هانتر که تقریبا یکساله است.هانتر یک پرستار بچه هم دارد به اسم مارتین (ویویس)که رنگین پوست است.و به همه ی این ها یک سگ را نیز اضافه کنیدکه مدام در حال پارس کردن است .لابد دلیل پارس سگ این است که حیوانات اصولا چیزهای فراطبیعی را درک و فهم می کنند که برای ما انسان ها مشهود نیست.مارتین هم لابد به دلیل رنگ پوست اش آگاهی های فراطبیعی دارد که باز برای ما سفید پوست ها قابل مشاهده نیست. و بچه ی خردسال هم که مدام روی تختخواب اش ایستاده و به جایی خیره شده ،باز لابد چیزهایی را می بیند و می فهمد که بزرگسالان قادر به دیدن و درک آن نیستند. به هرحال در پی وقوع حوادث غیرعادی در داخل خانه ،دن و کریستی تصمیم می گیرند در گوشه و کنار خانه شان دوربین های امنیتی مدار بسته کار بگذارند و مابقی قضایا...

قشنگی و جالبی فیلم اول این مجموعه این بود که محیط آشنا و معمولی خانه را مبدل کرده بود به یک محیط ترسناک و خطرناک، اما این خصوصیت در فیلم دوم کاملا از کف رفته است. فیلم مدت زمان طولانی ای را صرف می کند تا اولین حادثه ی «غیرعادی» خود را عرضه کند. از این حیث، فیلم واجد یک وجه ملال انگیز است. و بدتر از همه، آن ده دقیقه ی پایانی فیلم است که فیلم به مرحله ای خود-پارودی گری(یا دست انداختن خود) نزدیک می شود .این صحنه ها باعث خنده ی تماشاگر می شود؛ واکنشی که اصلا مد نظر سازندگان فیلم نبوده است.

بازیگری در فعالیت غیرعادی 2 بهتر از قسمت نخست است که دلیل آن بودجه ی سه میلیون دلاری فیلم و ذات و ماهیت حرفه ای تر آن است.سازندگان فیلم حداقل این شعور را داشته اند که از وجود بازیگران مشهور سینما استفاده نکنند زیرا برای فیلمی از این نوع که قصد دارد ترس های خود را «واقعی» و «حقیقی» جا بزند، بازیگران غیر معروف مناسب تر هستند. البته اسپراگیو کریدن که نقش کریستی را بازی می کند در عرصه ی تلویزیون بازیگر پرکاری است و در سریال معروف 24 نیز نقش آفرینی کرده، اما با این حال نمی توان وی را یک بازیگر شناخته شده تلقی کرد. در مجموع همه ی بازی ها خوب است و حتی سگ فیلم نیز کار خودش را به نحو احسن انجام داده !

اورن پلی ،که فیلم اول فعالیت غیرعادی را نوشت و کارگردانی کرد، از کارگردانی قسمت دوم سرباز زده و این وظیفه به عهده ی تاد ویلیامز افتاده است.ویلیامز سعی کرده که سبک کارگردانی اورن پلی را تقلید کند اما مشکل اینجاست که در فیلم دوم بودجه ی گزاف و شاخص های بالاتر فیلمسازی یک وجه حرفه ای به فیلم داده که رویکرد «حقیقت نمایانه»ی فیلم اول این احساس را داشتیم که ما مشغول تماشای دوتا آدم معمولی هستیم که در خانه ی خودشان دارند از خودشان فیلم می گیرند .اما در فیلم حاضر، هرچیزی حالت مصنوعی و ساختگی پیدا کرده است ؛ از نماهای استخر پاک کن تا بچه ای که در تختخواب اش ایستاده، خصوصیاتی که فیلم نخست را باورپذیر می ساخت در فیلم دوم یا حذف شده یا به شدت رقیق و کم رنگ شده است و عملا آنچه باقی مانده پژواک ضعیف و تحریف یافته ای است از فیلم نخست.مدیران پارامونت چشم به گیشه ی فروش فعالیت غیرعادی 2 دوخته اند تا اگر استقبال مردم از این فیلم زیادباشد، کلید ساخت دنباله ی سوم آن را بلافاصله بزنند.

منبع:دنیای تصویر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">